Obchodník na webu je internetovou nadstavbou informačního systému Soft-4-Sale.
Tento modul umožňuje práci s daty systému z libovolného místa prostřednictvím připojení přes síť internet. Data zapsaná v této aplikaci jsou pravidelně synchronizována s daty centrály. Je tedy zajištěn on-line přenos informací mezi uživateli „v kanceláří“ a uživateli „v terénu“ a jejich aktuálnost v reálném čase.
Tuto aplikaci lze provozovat jak na stolních počítačích, noteboocích, tak i na mobilních zařízeních jako jsou chytré telefony a tablety.
Jediným požadavkem pro práci v tomto modulu je připojení k internetu a nainstalovaný webový prohlížeč.
Pro práci na mobilních zařízeních je doporučeným rozlišením 800 x 480 dpi při velikosti displaye alespoň 4″.
JAKÉ AGENDY APLIKACE NABÍZÍ?
- správu báze firem včetně kontaktních osob
- plánování času
- úkolový management
- záznamy z jednání
- upozornění
- HelpDesk požadavky
- výkazy servisní činnosti
- náhled na nabídky a poptávky
- náhled na přijaté objednávky
Prakticky (a bez obav) si můžete vyzkoušet tento produkt zde.
Pro přístup do demoverze použijte následující údaje
Jméno: demo@mtj.cz
Heslo: Demo
Po přihlášení do systému se zobrazí úvodní obrazovka, která uživatele informuje o posledně zapsaných údajích do systému a zobrazuje aktuálních stav základních agend.
CENA
(bez DPH)
Ve webové aplikaci je možno mít zavedeno více uživatelů. Současně jich však může pracovat jen tolik, kolik je zakoupeno licencí.
LK1021 – Rozšíření licence pro stávajícího uživatele Soft-4-Sale
12 500,- Kč/uživatel
Za stávajícího uživatele je považován takový, který má současně zakoupenou licenci Soft-4-Sale. Pracuje tedy střídavě se systémem Soft-4-Sale a ve webové aplikaci.
LK1020 – Obchodník na webu (bez Soft-4-Sale)
25 000,- Kč/uživatel
Cena licence pro uživatele ve firmě, která chce spravovat a řídit svoje pracovníky, ale nechce používat celý informační systém Soft-4-Sale. Jedná se tedy cloudové řešení práce s informacemi bez podpory informačním systémem.
Tento typ licence, protože není podporována obsáhlou databází celého inormačního systému Soft-4-Sale, má mírně omezené možnosti využití některých agend. Plnohodnotně lze tedy využít jen
- evidence Kontaktů včetně Kontaktních osob
- Úkolový management, Plán času (kalendář), Připomenutí (proaktivity), Spisová služba (záznamy z jednání), HelpDesk, Připojené dokumenty, Poznámka, Připojené objekty
- Přehled katalogu zboží, Přehled smluvních cen
- Přehled Nabídek, Poptávek (nástroj není primárně určen pro jejich tvorbu)
- Stav skladových zásob
- Přijaté objednávky, Servisní zásahy, Opravy, Dodací listy, možnost tvorby Příjmového pokladního dokladu
- Stav skladových zásob
- Přehled reklamací, Přehled zařízení s výrobními čísly
V ceně všech licencí je zahrnuta i aplikace Guardien, která zprostředkovává přenos dat mezi Soft-4-Sale a FTP serverem.