HelpDesk představuje aktivní nástroj pro řešení zákaznických požadavků, problémů, dotazů, atd. Vazba na modul HelpDesk je první aktivní částí Soft-4-Web. Aktivní znamená, že uživatelé, kteří se přihlásí na portál Soft-4-Web mohou své požadavky zadávat přímo na internetu. Vznik požadavků HelpDesku je tedy možný jak v lokálním systému Soft-4-Sale, tak v internetovém Soft-4-Web a obě části spolu data synchronizují.
Modul HelpDesk umožňuje uživateli zadat požadavek přes webový formulář na Vašich www-stránkách nebo pomocí e-mailu. Vaši pracovníci podpory poté zpracovávají požadavky v prostředí systému Soft-4-Sale. Zákazník je o stavu řešení informován e-mailem pomocí tzv. automatických notifikací a dále komunikuje s řešitelem pomocí webového rozhraní, kde má k dispozici kompletní historii požadavku. Tímto způsobem dochází k výraznému snížení souvisejících nákladů a ke zrychlení a zpřehlednění celého procesu servisu pro zákazníky.
OBLASTI VYUŽITÍ
- technická podpora zákazníků
- podpora prodeje pro firmy poskytující služby (servisní zásahy)
- poskytování informací o produktech a službách (např. v rámci e-shopu)
- technická podpora zaměstnanců
CO KOUPÍ HELPDESKU ZÍSKÁTE?
- zadání požadavků pomocí webových formulářů nebo e-mailů (aplikace je snadno integrovatelná do Vašich www-stránek)
- zobrazení historie požadavků zákazníkovi prostřednictvím www-rozhraní
- informování zákazníka o změnách požadavku e-mailem (systém automatických notifikací)
- kompletní dokumentová komunikace kolem každého požadavku včetně možnosti přiložení příloh
- možnost samostatné správy různých typů požadavků (např. podle modulů, oblasti produkce,…)
- možnost diskuze nad navrženým řešením požadavku
- filtrování požadavků dle všech možných kritérií s využití dynamických filtrů
- přehledná konfigurace systému pomocí logicky seskupených příkazů
- priorizace požadavků s vlastním nastavením názvů a práv pro priority
- jedná se o cenově atraktivní řešení i pro malé firmy
- zprovoznění HelpDesku během několika dní
- přizpůsobení designu systému přesně dle Vašich představ
- efektivní, transparentní a přehledná komunikace ihned po nasazení
- uživatelsky přívětivé rozhraní a jednoduché ovládání
CO KOUPÍ HELPDESKU ZÍSKAJÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI?
- vždy aktuální přehled o stavu řešení jejich požadavků
- možnost diskuse problému přímo s řešitelem
- automatické zpravodajství o novinkách a změnách na řešení požadavků
- historický přehled všech řešených požadavků
- uživatelsky přívětivé rozhraní a jednoduché ovládání
REFERENČNÍ PŘÍPADY
V současné době využívají aplikaci HelpDesk tito uživatelů systému Soft-4-Sale:
- ESKON, a.s.
- MTJ Service s.r.o.
CENA
(bez DPH)
Cena za internetové řešení: 25.000,- Kč
Cena za s4s řešení: 1.500,- Kč/uživatel
Cena za Guardien: 7.000,- Kč
Guardien je aplikace, která zprostředkovává přenos dat mezi S4S a FTP serverem.
Součástí ceny je zadávací projektová dokumentace (analýza) v rozsahu 8 hodin.
Programátorské a grafické úpravy budou realizovány v hodinové sazbě 900 Kč/hodina.