E-HelpDesk

HelpDesk představuje aktivní nástroj pro řešení zákaznických požadavků, problémů, dotazů, atd. Vazba na modul HelpDesk je první aktivní částí Soft-4-Web. Aktivní znamená, že uživatelé, kteří se přihlásí na portál Soft-4-Web mohou své požadavky zadávat přímo na internetu. Vznik požadavků HelpDesku je tedy možný jak v lokálním systému Soft-4-Sale, tak v internetovém Soft-4-Web a obě části spolu data synchronizují.

Modul HelpDesk umožňuje uživateli zadat požadavek přes webový formulář na Vašich www-stránkách nebo pomocí e-mailu. Vaši pracovníci podpory poté zpracovávají požadavky v prostředí systému Soft-4-Sale. Zákazník je o stavu řešení informován e-mailem pomocí tzv. automatických notifikací a dále komunikuje s řešitelem pomocí webového rozhraní, kde má k dispozici kompletní historii požadavku. Tímto způsobem dochází k výraznému snížení souvisejících nákladů a ke zrychlení a zpřehlednění celého procesu servisu pro zákazníky.

OBLASTI VYUŽITÍ

  • technická podpora zákazníků
  • podpora prodeje pro firmy poskytující služby (servisní zásahy)
  • poskytování informací o produktech a službách (např. v rámci e-shopu)
  • technická podpora zaměstnanců

CO KOUPÍ HELPDESKU ZÍSKÁTE?

  • zadání požadavků pomocí webových formulářů nebo e-mailů (aplikace je snadno integrovatelná do Vašich www-stránek)
  • zobrazení historie požadavků zákazníkovi prostřednictvím www-rozhraní
  • informování zákazníka o změnách požadavku e-mailem (systém automatických notifikací)
  • kompletní dokumentová komunikace kolem každého požadavku včetně možnosti přiložení příloh
  • možnost samostatné správy různých typů požadavků (např. podle modulů, oblasti produkce,…)
  • možnost diskuze nad navrženým řešením požadavku
  • filtrování požadavků dle všech možných kritérií s využití dynamických filtrů
  • přehledná konfigurace systému pomocí logicky seskupených příkazů
  • priorizace požadavků s vlastním nastavením názvů a práv pro priority
  • jedná se o cenově atraktivní řešení i pro malé firmy
  • zprovoznění HelpDesku během několika dní
  • přizpůsobení designu systému přesně dle Vašich představ
  • efektivní, transparentní a přehledná komunikace ihned po nasazení
  • uživatelsky přívětivé rozhraní a jednoduché ovládání

CO KOUPÍ HELPDESKU ZÍSKAJÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI?

  • vždy aktuální přehled o stavu řešení jejich požadavků
  • možnost diskuse problému přímo s řešitelem
  • automatické zpravodajství o novinkách a změnách na řešení požadavků
  • historický přehled všech řešených požadavků
  • uživatelsky přívětivé rozhraní a jednoduché ovládání

REFERENČNÍ PŘÍPADY

V současné době využívají aplikaci HelpDesk tito uživatelů systému Soft-4-Sale:

  • ESKON, a.s.
  • MTJ Service s.r.o.

CENA

(bez DPH)

Cena za internetové řešení:  25.000,- Kč

Cena za s4s řešení:                 1.500,- Kč/uživatel

Cena za Guardien:                   7.000,- Kč

Guardien je aplikace, která zprostředkovává přenos dat mezi S4S a FTP serverem.
Součástí ceny je zadávací projektová dokumentace (analýza) v rozsahu 8 hodin.
Programátorské a grafické úpravy budou realizovány v hodinové sazbě 900 Kč/hodina.